Welkom op de website van schietvereniging De Valk uit Elspeet.

Op deze website vind u alle informatie over activiteiten rondom onze vereniging.

Actuele informatie:

Over SV De Valk

SV de Valk is een schietsportvereniging in Elspeet. Wij beschikken over een mooi clubgebouw met een schietkelder voorzien van 10 elektronische Disag banen van 10 meter. Bij onze vereniging worden de disciplines luchtgeweer staand, luchtgeweer opgelegd, luchtpistool staand en luchtpistool opgelegd geschoten. Door onze moderne trainingssystemen en ervaren trainers kunnen wij als vereniging onze schutters de beste trainingen bieden. De schutters van SV de Valk zijn zowel nationaal als internationaal vertegenwoordigd op wedstrijden. Nationaal scoren onze schutters erg hoog met meerdere Nederlandse titels als resultaat.

Voor degene die kennis wil maken met de schietsport is SV de Valk in Elspeet een erg geschikte vereniging. Naast de schietsport is de sfeer ook erg belangrijk. Daarom hebben wij een mooie kantine waar op de clubavond gezellig gepraat kan worden onder het genot van een hapje en een drankje.

Jaarlijks organiseren wij ook het recreantentoernooi. Een leuke wedstrijd voor iedereen, jong en oud. Het recreantentoernooi word gehouden in de eerste weken van maart verdeeld over 3 avonden. Bij deze wedstrijd schiet jij samen met jouw team van 4 personen 60 schoten (15 p.p.). Jaarlijks schieten er meer dan 350 schutters verdeeld over 3 groepen, dames, heren en jeugd. Zie jij met jouw team als eerste te eindigen in één van deze groepen, dan gaan jullie met de grote beker naar huis. Tijdens deze avonden word er ook aan het rad gedraaid en kun je mooie en lekkere prijzen winnen.

Lid worden?

Vind jij het leuk om ook aan de schietsport te beginnen?

Kom gerust eens langs op onze clubavond en ga de ervaring aan.

Hier lees je hoe je lid kunt worden.

Hier vind je onze openingstijden.

Hier meld je je aan om een feestje te houden.